Музичний керівник

05.Лют.2021

Вправа зі стрічками. Робота над вправлянням у виконанні рухів – ритмічності. Осанка. Вправлення в точності та ритмічності виконання рухів, завдання запам’ятовувати послідовність рухів. Слухання музики: Едвард Гріг «Ранок» із симфонічної сюїти «Пер Гюнт». Діти старшого дошкільного віку знайомляться з творчістю Е. Гріга, а саме: п’есами «Ранок», «Похід гномів» із симфонічної сюїти «Пер Гюнт», на музичних … Продовжити читання “Музичні заняття”

Детальніше
13.Січ.2021

В садочку пройшли новорічні свята. Діти разом із Дідом Морозом, Снігуронькою та казковими героями співали пісеньки, грали в ігри. Лунав веселий дитячий сміх, музика та привітання з Новим роком. Радісний святковий настрій не покидав присутніх упродовж усього свята. Адже дітки так готувалися до свят.

Детальніше
22.Гру.2020
Детальніше
22.Сер.2020

Завдання музичного виховання: – підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно нам неї відгукуватися, розповідати про неї; – формувати досвід музичних вражень; – розвивати музичні здібності; – розвивати мислення і творчу уяву; – спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності; – вдосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонації, мелодію, змістове наповнення; – … Продовжити читання “Завдання музичного виховання”

Детальніше
21.Вер.2018

Застосування музично-дидактичних ігор на заняттях в дитячих садках дає змогу провести його найбільш змістовно. В грі діти швидше засвоюють вимоги програми по розвитку співочих умінь і музично-ритмічних рухів, і навіть в області слухання музики. Іноді музично-дидактичні ігри проводяться на занятті (частіше в другій його половині) як окремий вид діяльності. Такі ігри мають навчальний характер. В … Продовжити читання “Роль музично-дидактичних ігор у розвитку дошкільнят”

Детальніше