Статті

26.Лип.2022

ЛОГОПЕДИЧНІ ПОРАДИ БАТЬКАМ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВНОГО АПАРАТУ ДИТИНИ ТА РУХЛИВОСТІ ОРГАНІВ АРТИКУЛЯЦІЇ Недоліки звуковимови у дитини можуть виникати внаслідок слабкості м’язів язика, губ або через порушення координації рухів, що проявляється в невмінні виконувати язиком чи губами точні цілеспрямовані рухи. Для того, щоб розвинути рухливість органів артикуляційного апарату, потрібно тренувати й укріпити м’язи щічок та язика, … Продовжити читання “Розвиваємо мовний апарат вдома. Логопедичні поради батькам”

Детальніше
26.Лип.2022

Діти і рух: Як фізична активність розвиває мозок Так склалося еволюційно, що рух нерозривно пов’язаний із самим життям. Патофізіолог, генетик, завідувач відділу загальної та молекулярної патофізіології Інституту фізіології імені О.Богомольця НАН України Віктор Досенко пояснює: «Команди для м’язів ідуть з мозку. Тобто мозок керує. Але скорочення м’язів і рухи забезпечують формування мозку! І це не … Продовжити читання “Діти і рух: Як фізична активність розвиває мозок”

Детальніше
19.Лип.2022

Інформація для батьків Хаггі Ваггі в Ельфійській гавані – дуже небезпечна тенденція дісталася до наших дітей. Дивна істота з ще дивнішою усмішкою, що підкреслена червоним кольором губ. Навіть кумедно. І його ласкаво звуть Хаґґі Вагґі. Цей усміхнений любитель обіймів – персонаж жахів 16+, який обіймає, щоб убити, а червоний на обличчі навколо його численних зубів … Продовжити читання “Хаггі Ваггі – невинна іграшка чи прихована небезпека”

Детальніше
18.Лип.2022

«Фізичні вправи можуть замінити багато ліків, але жодні ліки в світі не можуть замінити фізичні вправи» М.Мюссе Головним завданням сім’ї була і буде турбота про дітей, їх благополуччя, щастя і особливо здоров’я, особливо у період воєнних дій. Саме в дитинстві закладається фундамент психічного здоров’я.Чи достатньо міцним буде цей фундамент залежить від вас, батьки, від того, … Продовжити читання “ЯК ПРОВЕСТИ ГІМНАСТИКУ ВДОМА”

Детальніше
14.Лип.2022

Основне значення музично-дидактичних ігор – формувати у дітей музичні здібності в доступній ігровій формі, допомогти їм розібратись в співвідношенні звуків за висотою, розвивати в них чуття ритму, тембровий і динамічний слух, прагнення до самостійних дій із застосуванням знань, отриманих на музичних заняттях. Представлені зразки музично- дидактичних ігор для дітей 3-4 років.

Детальніше