Моніторинг якості дошкільної освіти

27.Лип.2022

Якщо основна мета щоденної освітньої діяльності педагога— розвивати кожну дитину, допомагати їй знаходити правильні рішення, виховувати, то мета моніторингу— одержати достовірні дані про рівень розвитку кожної дитини, сформованості в неї тих чи тих умінь і навичок. Розробляючи моніторингову процедуру та добираючи засоби моніторингу, педагоги дошкільного закладу враховували економічність та надійність методик, їх відповідність віковим особливостям … Продовжити читання “Моніторинг якості освіти 2021-2022 н.р.”

Детальніше
25.Лис.2021
Детальніше
23.Лис.2021
Детальніше
17.Чер.2021

Актуальним питанням організації освітнього процесу ЖДНЗ №33 є організація моніторингу якості дошкільної освіти, зокрема – розвитку компетентностей дошкільників з усіх освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти України. Протягом року педагогами здійснювалась системна та цілеспрямована робота щодо розвитку компетентностей дошкільників. Двічі на навчальний рік педагогами закладу проводився моніторинг рівня сформованості ключових компетентностей дітей у всіх вікових … Продовжити читання “Результат моніторингу якості освіти за 2020-2021 навчальний рік”

Детальніше
18.Бер.2021

 

Детальніше